Objavte funkcie, ktoré vám uľahčia podnikanie. Či ste živnostník, alebo malá firma , sme tu pre vás.
Integráciou viacerých riešení sme vytvorili nástroj, ktorý vám šetrí čas.
Užitočná funkcia, ktorá uľahčí proces vystavovania opakujúcich sa faktúr, pričom nemrháte časom.
Faktúru môžete poslať klientom priamo na e-mailovú adresu, bez potreby stiahnutia.
Stav neuhradených faktúr ku konkrétnemu dátumu a evidovanie došlých faktúr na prelome rokov.
Možnosť pridania exkluzívnych zliav k faktúram.
Možnosť vystavovania faktúr aj pre platiteľov DPH.
Ako používateľ môžete spravovať svojich klientov, vytvárať faktúry alebo kontaktné osoby. Našim cieľom je všetky vaše potreby centralizovať na jednom mieste.
Ušetrite čas pomocou automatického vyplňovania údajov klienta.
Priraďte kontaktné osoby spolu s ich telefónnym číslom alebo e-mailom ku vaším klientom pre efektívnejšiu komunikáciu.
Čím viac klientov, tým lepšie, však? Nekladieme žiadne obmedzenia na počet, ktorý môžete v účte pridať.
Možnosť spravovania viacerých firiem v jednom účte.
Čím viac klientov, tým lepšie, však? Nekladieme žiadne obmedzenia na počet, ktorý môžete v účte pridať.
Jednoduché vytvorenie a uloženie si klientov zvlášť pre každú z vašich firiem.
Správa viacerých firiem z jedného miesta.
Uložte si e-mail, telefónne číslo a názov firmy.
Pridajte e-mail a môžete posielať faktúry priamo z dashboardu na svoju kontaktnú osobu.
Kontaktnú osobu viete priamo prepojiť s klientom ku ktorému patrí.
Ku každému klientovi si môžete pridať kontaktnú osobu s jej menom, e-mailom aj telefónnym číslom.